Tisdag

Har precis ätit middag och ska snart bege mig till mitt jobb. Spännande. Eller nä!?
Min ommöblering är strax klar. Typ. Eller som Stefan sa innan när jag sa att vi kunde kasta den ena bokhyllan, aaaanäää, om en vecka kommer du på att du ska flytta tillbaka alla sakerna som dom var från början...haha...
Och det ligger väl något i det kan jag tänka...hihi....

Glömde förresten skriva igår att jag för första gången i mitt liv sytt i en knapp i ett klädesplagg. Det var en enorm upplevelse, tog nog 5 minuter, varav tre minuter ägnades åt att få i trådjäveln i nålsögat!!!

17 dagar kvar till Spanien. Ska bli underbart!!
Sen när vi kommit hem därifrån är det bara tre dagar kvar till Allsvenskan början!! :)
Sen veckan efter åker jag till Stockholm igen! Tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra jobbat Weronica, bra där :) Jag är grymt imponerad
över folk som faktiskt kan sy grejer :P

2008-02-26 @ 18:17:43
URL: http://blogg.passagen.se/rocking-angel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0