Fritidsresor.

Hahhaha, tur man aldrig träffar dom man pratar med! :)
Jag ringde om våran bokning till Thailand. Vi har bokat ett större rum eller en lägenhet rättaresagt med två rum och kök!
Skulle nu gå in på internet och ändra och lägga till frukost för vi har kommit fram till det att sånt pallar vi inte med att göra i 40gradig värme! Så tyckte jag att det stor "Bokning av tillval: 375:-" Jag blev liiiite arg o ringde o frågade varför dom tog nästan 400kronor för att jag ville göra en tillvalsbokning! Haha. Men så var det inte, utan det var Busstransfern som numera är tillval, kostade 375kronor för oss tre! :) Haha. Ojdå sa jag, jag skyller på att jag är lite korkad! :) Haha!
Ja hon fick sig iallafall ett gott skratt!

/MOI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0