Blogge dax

Ja jag gnäller på alla som inte bloggar HELA tiden och varje dag. Men jag är sjukt dåligt själv. Men va faaan.

Imrogon kommer steffo hem från Österrike. Ska bli skönt att ha honom hemma. det är ganska tråkigt att lägga sig själv varje kväll speciellt när man är mörkrädd och rädd för alla konstiga ljud.

Igår kunde jag knappt somna för jag kom på att jag inte hade låst ytterdörren, men jag vågade inte gå ner o låsa den ifall där stod någon o högg av mina fötter i trappan så jag sov med öppen dörr. Hellre det än att få fötterna avhuggna. ;)

På måndag är det match mot Kalmar och för första gången på många många år är jag nervös. Det känns som om jag är 15 år igen och ska på bortamatch.... Och det är ändå bara torsdag idag. Shit. Jaja. Men som vanligt är det inte matchen jag är nervös över utan allt annat.... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0