Jobbat.

Idag jobbade jag 7-16 med min chef. Det gick väl ganska bra.
Haha. När han frågade mig hur det gick med att plocka upp varor från vagnen till hyllorna,svarade jag att det gick inget bra. Jag kan bara ta vissa saker. Ehh okej svarade han. Ja jag vill inte bryta mina naglar svarade jag. Jag ska snart ha semester och vill gärna ha kvar mina naglar. Så jag frontar istället.

Det var faktiskt dagens roligaste. Roligt var också att jag hade NOLL möjligheter att både fronta och plocka varor. Folk så in i helevete! Vart kommer alla ifrån? STRANDEN!

Nu ska jag ut med vovva sen sova. Imorgon är jag i verkligheten igen. Steffi är i Kassel/Tyskland  nu snart hemma..ja..typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0