Stranden

Idag har jag, Nicole och Jonas varit på stranden i stort sett hela dagen! Supernajs var det.
Vid 16 åkte jag o colle till Burlöv Center för shopping till morgondagens bjudning! ;)
Vi ska äta grillspett och potatisgratäng. Det är ju inte så att jag sakknar lägenheten i detta väder.
Fy faaan o bo i en sån med barn. Usch. Vilket totalt annat liv man får i hus! :)
Gick in om ur o penn det skulle jag inte gjort...haha....där var megarea, allting typ 30:- Gick ut därifrån med 5 nya halsband! :) Lycka!

Nu ska jag strax åka in till Malmö och hämta Stefan som kommer hem från Österrike idag! :)

Senare kommer Jonas hit igen för bad och grillning! :)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Trivs bra i min lägenhet med mina barn kan grilla ändå hahahaha

2009-07-03 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0