Två dagars ledigt!

Nu börjar min låååånga ledighet på två dagar och några timmar! :) Skönt!
Inatt drömde jag om jobb. Då är det dags att jobba mindre. Jag vaknade två gånger av att den var läskig (gissa vad som hände!?) men lyckades somna in i den igen!! :(

Ska jag berätta? Jag gör det iaf! Jag o J jobbade kvällen som vanligt. När klockan blev tio skulle J låsa dörrarna bara det att det gick INTE att låsa eller stänga dörrarna. OCh det bara RAMLA in kunder. Okända kunder och gamla kunder. Så det var bara att gilla läget. Men när klockan var HALV TOLV så började vi lessna att det var KÖ in i butiken. Haha. Och vi fickinte tag i våra väktare som kunde komma. Och vår chef hade stängt av sin telefon. Sen hör vi hur ytterdörren på lagret smälls igen då var det någon som varit inne i länsat ciggskåpet. Så vi blev arga sprang ut och skrek blattejävlar! Det skulle vi inte gjort. Nu blev VI attakerade istället. Ringde väktarna igen men dom tryckte av oss. Totalt stört. Men som ett under fungerade plötsligt dörrarna igen och vi kunde låsa. Men dom som snodde cigg stod utanför och knackade på rutorna så vi vågade inte gå ut. Ringde väktarna IGEN dom svarade o skrek att det var ett jävla ringande och att vi fick sova i lunchrummet under natten. DÅ ringde min väckarklocka.

Jaja, mycket svammel om ingenting. Det blir så ibland. Lyssnar på "Tryckar-musik" och av någon märklig anledning så har man en historia till varje låt. HAHA. Det måste vara för att jag har störtbra minne från skoltiden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0