31 augusti...

Sista dagen i augusti som sagt!

Vad har jag gjort då? Jag har tvättat två maskiner tvätt, klippt gräsmattan, börjat packa, varit hemma hos D i hennes nya superfina lägenhet! :) Kommer blir såå bra att ha henne nära mig! Och speciellt för våra små flickor!

Jag har även varit en sväng inom Malmö, först på babyringen och köpt en ny liten vagn...Nicoles bästa vagn är i sönder...tyget har börjat spricka, synd har varit världens bästa vagn! När vi berättade för säljaren hur mycket den har hållt så sa han grattis! :) Haha. Men det har verkligen tålt hur mycket som helst. Acta Graco Mirage Plus.  Vilket betydde att vi tog en likadann men en annan färg!

Sen in till Pandorabutiken i city. Jisses, min favoritaffär lätt! :) Sååå mycket fint! frågade om man kunde försäkra sitt armband där inne men det fick man ta via hemförskringen så jag ska ringa folksam imorgon! Än har jag inte gjort av med det, jag har det ju alltid på mig! Men en dag så...

Två små arbetsdagar kvar till semestern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0