Mitt Pandora armband

Jag älskar verkligen mitt armband. Mer än något annat smycke egentligen...
(Ja förutom mitt snoooordyra guldhalsband)

Nu är det nästan helt fullt. Saknar en barlock...Väntar på den perfekta! Undrar hur länge jag ska vänta! ;)

Annars får jag väl sätta igång ett till... Det jag har nu har "temat" blått...Nästa tänkte jag ha lila.
Tyvärr är dom allra finaste ganska dyra...Mellan 200-500kr styck. Finns dock upp till 5500:- så man kan säga då att mina på 200-500 är ganska billiga! ;) Så lätt gick det att gå från ganska dyra till ganska billiga! ;) Nästan som hittat kan man säga! ;)

image descriptionSilverberlock, zirkoniaSilverberlock, muranoglasSilverberlockSilverberlock, 14kSilverberlock, ametistSilverberlockSilverberlockSilverberlock, 14kSilverberlock, emaljCharm, sterlingsilver, emalj, lilaSilverberlock, emaljSilverberlock, zirkoniaSilverberlockSilverberlockSilverberlock, zirkoniaSilverberlock, 14k

Så han man lite pengar över är det helt okej att köpa dessa ovan! :) *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0