Lexington

Ganska dumt att Lexington har öppnat på Nova! Cashing!
My god vad mycket fint dom har!
Men jag vet inte, 2800 för en kofta. Ja superfin. Men värd 2800?
Däremot 2 kuddar för 500kr styck! CASHING!

Oc på tal om pengar så börjar snart lyxfällan på trean, störigt som fan var helt inställd på att det började klockan 20. Men icke utan kl 21.

Nu har jag varit ledig i två dagar. Skönt deluxe! Men nu går jag på mitt sjudagars pass!
Sen blir det eventuellt Ullared 15oktober. Hoppas! Fick höra nämnligen av en tjej på hallbergsguld innan idag att en smyckesaffär utanför själva gekås säljer Pandora smycken 25% billigare! :)Lyckan total hos både mig o mor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0