Snack på byn?

Amen herregud seriöst. Någon/några snackar på byn om att vi reser för mycket?! Är folk störda i huvudet eller? En kompis til Nicoles pappa hade sagt till Stefan igår kväll att det "snackas på byn".
Haha, har folk inget att att göra?
Dock blir jag ledsen jag hatar snt mög snack och speciellt när jag inte vet vem det är.....
Men jag ska nog fan ta reda på det.

Det är väl upp till var och en familj vad dom vill göra med sina pengar?
Vill dom sitta i ett skyhögt belånat finfint hus och inte kunna göra något så är det väl deras probbs?
Irriterande som tusan att inte vet vem....

Kommentarer
Postat av: Fredde

Wera du bor i Lomma inavel byn hahahaha.Svenska avundsjukan ju.jag skiter i va folk gör med sina pengar bara dom ger mig lite hahaha.Res på res hur jävla mycket ni vill.Ni bor fan i ett lagom hus varför ha massa saker som man aldrig använder ändå.

2010-10-13 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0