Hur kan man?

Hur kan man vara så trött på allting? ALLTING?
Inget är ens lite roligt. MFF är med i guldstriden...jaha....?? Inte ett jävla skit är roligt.
Gör jag något åt det? Nä inte ett dugg. Försöker jag? Njaä.
Jag har varit velig i hela mitt liv men detta är stört.
Ena dagen vill jag något, andra dagen det andra och den tredje något helt annat.
Jag vill åka till Norrland och bara sitta och titta på berg och utsikt.
Jag är sjukt trött. Sover bara jag lägger mig ner. Minst 12 timmar per dygn.
Ont i huvudet alltid, varje dag, ont i magen nästan lika ofta.
Jag orkar inte.

Fy vad pestigt livet är.

--------------------------------------
Jag längtar efter min pappa...
You are always on my mind. <3
--------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0