Packat!

Det är egentligen helt sjukt.... Känns som om jag har lika mycket med mig som till Spanien på två veckor...! Men jag måste ju ha fem par skor med mig och jag måste ha tre kjolar och fyra klänningar och jag måste ha två par shorts och två bikinisar och jag måste ha tio linnen....och ja jag kan fortsätta lääääänge!

Innan satt vi och kollade på Sverige-Ungern...ja inte så spännande typ som att se på färg som torkar!!


Nicole har varit sååå duktig idag, hon har tagit hål i öronen. Lite tårar kom, såklart det gör ju skit ont! Men hon fick också välja den finaste barbien i leksaksaffären! :) Så stolt hon var när hon gick därifrån...Hon valde såklart ett par rosa med blommor...inte så överraskande kanske! ;)

Nu; duschen sen nanna kudde! Ska upp kl 03, planet går 06 och jag har beslutat att vi kör in och parkerar på Kastrup! Sen blir det en snabbflygning till Frankfurt och sen vidare till Valletta! :) Zzzzzz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig resa :)

2010-09-19 @ 23:55:52
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0